Feedback en Klachten
Feedback en klachten
Bij Podotherapie Hanenburg hechten we veel waarde aan uw feedback en streven we naar de hoogste kwaliteit van zorg. Heeft u opmerkingen, klachten, of bent u ontevreden over de behandeling of communicatie met uw podotherapeut? Laat het ons weten. Dit helpt niet alleen uzelf, maar ook andere patiënten en draagt bij aan de verbetering van onze dienstverlening.
Eerst in gesprek met uw podotherapeut
Wij raden aan om in eerste instantie uw zorgen of klachten rechtstreeks met uw podotherapeut te bespreken. Een open gesprek kan vaak veel verduidelijken en leidt vaak tot een passende oplossing. Mocht u het lastig vinden om het gesprek alleen te voeren, neem dan gerust iemand mee, zoals een familielid of een vertrouwenspersoon.
Klacht schriftelijk indienen
Indien u besluit een klacht in te dienen, verzoeken wij u dit altijd schriftelijk te doen. Dit kan door u als patiënt zelf of, in het geval van een minderjarig kind, door een ouder of wettelijke vertegenwoordiger. Zorg ervoor dat u uw klacht helder omschrijft en de volgende gegevens toevoegt:
– uw volledige naam, adres en geboortedatum
– de naam van de behandelend podotherapeut
Stuur uw bericht aan info@podotherapiehanenburg.nl.
Wij nemen uw klacht serieus en zullen deze zorgvuldig behandelen om samen tot een oplossing te komen.
Klachtenloket
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht kunt u besluiten uw klacht te deponeren bij de Geschillencommissie Paramedici. Vanzelfsprekend gaan alle partijen zeer zorgvuldig en vertrouwelijk met uw klacht om.